czwartek, 12 listopada 2009

nieustająca sesja nagraniowa

poniedziałek, 9 listopada

Mówiłem, że jak gupek — ta uprząż taka niewyjściowa.

Udało się zjeść 5 pyz i pognałem na Morenową. Tam zrealizowaliśmy mój plan, czyli 5 akustyków. Chyba poszło sprawniej niż ostatnio i bardziej pasuje. Choć najprzyjemniej się bawiliśmy, gdy Endriu ujął bębenek i nawijał do piosenki nr 10. Po odpowiednim ustaleniu zagrywki z pewnością się to znajdzie w numerze.
***
Jako osobnik żywo skupiony na sobie z dumą przyjąłem opinie (pozytywne rzecz jasna) o piątkowym występie (kto wie, może nawet się spłoniłem w duchu). Skutkiem tego na pewno będzie jakiś kolejny zaskakujący występ JZTZ.

A tymczasem mogę szykować się do wokali — mamy opcję taką, że nagramy podstawę: rytm (perka), podkłady melodyczne (gitara) i melodie (wokal), następnie zaś będziemy uzupełniać piosenki według potrzeb (bas, gitary, smyczki, klawisze). Na razie w takim tempie, jakim to idzie, to jest bardzo dobrze.
***
foto by M. Wawro

Brak komentarzy: