piątek, 1 lutego 2013

Odcinek z nieoczekiwaną dostawą oraz zabukowaniem


risotto z cykorią i szafranem
28 stycznia, poniedziałek

My drogi i Miłościwie Nam Panująca będziemy mieli mnóstwo dostarczeń oraz zapewniony pobyt na wakacje.

Po przelewaniu kataru z jednej dziurki do drugiej i nieprzyjemnym odczuciom gardłowym związanym z jego połykaniem obudziłem się dobrze. Uwaga, wziąć nowe słuchawki, a stare zostawić do robienia muzy — kabelek już się rwie.
Małgorzat Musierowicz, Noelka (1992). Czyta się biegiem, ale przypomina to już zestaw (nie)przypadkowo poznanych postaci z wcześniejszym książek. No i fake z rysunkami.
Trochę zakwasiliśmy w tyrce pod koniec dnia, ale skoro mam chrypkę, to mi wszystko wolno. Ponadto zestawy umówień na środę i czwartek.
Najważniejsze 1: telefon nr 1!
najważniejsze 2: telefon nr 2!
Co za poniedziałek!
Zatem pojechałem do sklepu i dokonałem. Ty zapakowałaś bombki i światełka i błyszczące węże. Trochę pusto nam się teraz zrobiło w salonie. Dużo igiełek.
Choinka zrobiła lot, ale nie był specjalnie spektakularny. Pamiątkowe zdjęcia, te bez lampy nieostre. Kolacja. Spacja. Wypoczynek. Wyszykowałem pliki do remiksów. Mam pomysł na okładkę. Ależ to była męka z tą rekomendacją.
A potem ślemy numerek dwa. Numerek dwa odpowiedział. Co prawda to 4 km od centrum, ale co tam. Własny apartament będzie. Wyposażony. I ma bidet. I brązowy pasek na obrotowym ręczniku.
I jeszcze szybkie literaki, ale bardzo owocne. I już do snu. Raz z jedną dziurką zatkaną, raz z drugą.
***
Zamiast podsumowania, bo co nagle to po. W 2012 roku NBA wygrali Miami Heat (w 5 meczach, z Oklahoma City Thunder), ale to nie było tak zajmujące jak finał Dallas, historyczne — tak, ale przemknęło, więc tylko ku pamięci. W końcu wciąż to kręci.


American Airlines Arena
Chris Bosh
LeBron James v. Kevin Durant
Dwyane Wade
Head Coach Erik Spoelstra

Dwyane Wade
Kevin Durant

James Jones
Juwan Howard
LeBron

Mario Chalmers
LeBron James

Ronny Turiaf
Shane Battier
Terrel Harris

U. Haslem

Joel Anthony

Mike Miller
The Miami Heat



Brak komentarzy: