środa, 26 lutego 2014

Odcinek z blue-ray



17 stycznia, piątek

My drogi i Miłościwie Nam Panująca spędzamy udany piątek tak i siak.

Total Media Theatre 5 — kurde jestem totalnie oczarowany. Odpaliłem trial i mogę oglądać blue-raye. TE blue-raye! I nawet są napisy do komentarzy — wow.
Po prostu (jak nie zapomnę się zachwycić) robię wielki nabór powietrza, otwieram usta i  macham ustami jak rybka, haps haps. Whoa.
***
Oczywiście coś tam porobiłem (powoli się kończy?), a potem znów przeglądam. haps haps haps.
***
Zdaje sobie, czemu Tomkowi może się aż tak podobać Survival, ale mnie aż tak nie przekonuje. Co innego "King Kong".
***
Kosz: duzi na małych — daliśmy radę. Yea!
***
Najpierw zmęczenie, potem ekscytacja i prezentacja, potem duży fan:
We're the Millers (2013).


18 stycznia, sobota

Odcinek z nagrywaniem dr 1

My drogi i Miłościwie Nam Panująca odpoczywamy wieczorem, potem.

Wstaję, jadę, zabieram, zawożę, nagrywamy z E.
Hałas, ale przygody i zdjęcia.
W domu po relaksie odsłuchałem i uwagi miałem.
Wieczorem słuchamy analogów Tomkowych, gramy w wiedźmy, spaaaać.


ps. dzisiaj. google wzięło i opracowało mi obrazek w gifa i rzekło mi o tym, mi się podoba:




Brak komentarzy: