wtorek, 18 grudnia 2012

Odcinek 800



14 grudnia, piątek

Odcinek z goszczonym obiadem

My drogi i Miłościwie Nam Panująca w gruncie rzeczy mamy się lepiej niż ustawa przewiduje.

"Łaskawe" tak dają radę!
Miałem problem ze wstaniem, ale wyszło wcześniej niż się spodziewałem, i tylko dlatego nie polazłem na spacerniak, gdyż nie miałem nauszników. Ale dła "Łaskawych" było warto. Warto zwrócić uwagę na "dła".
Byłem w pracy i to zapracowany — wydarzenia minionego tygodnia nie pozwalają z uśmiechem spojrzeć na przyszłość. Ale zamierzam zostać wielkim mistrzem od czasopism, a wtedy się policzymy.
 
rozmowa/rozmówki/konieczność dżemu 
jakoś tak na ostatnim tchnieniu w tej codziennej tragedii popchnęliśmy piątek do końca 
pomidorowa, placki ziemniaczane, piwo, Polska-Macedonia 4-1 
ale kosz niezły, bezkompleksowy, składy podobne, podciągnęliśmy sporo statystyki w przechwytach i zakładaniu siatek, cuda się działy i sporo na wesoło, do tego akrobatyczne rzuty i "kto wygrał mecz?!" 
spokojny spokój w domu 
Airplane II: The Sequel (1982) zaskakująco dużo tam pomieścili, i niektóre rzeczy w dzisiejszych czasach by nie przeszły ("Mały Ministrant") 
i zasnąłem od niemala 
le 800


Brak komentarzy: