piątek, 23 listopada 2012

Odcinek z kolejną jazdą




20 listopada, wtorek

Skoro już ustaliliśmy, że od poniedziałku byłem zmęczony, to nie będę się powtarzał. Sytuacja tutaj niczego nie poprawiła. Sytuacja tam wydaje się kolejną przeszkodą do zdobycia, szkoda, że tak dużo i nagle, ale skoro było tyle przerwy, trzeba korzystać. A może się w końcu przyjdzie spokój.

LEKTURA, tak, nie bez kozery mogę to tak określić, zakończona. Może jutro podsumowanko i jeszcze raz obejrzeć foto. Szkoda, że czarno-białe jednak. Miałem sobie porobić w domu, ale ch.. tam — w takich warunkach nie robię. Nie zapomnieć się wpisać za weekend. Zrobione plany na jutro, czwartek, piątek z szablonu, sobota (nowość). W niedzielę wyspać się, a wolne terminy w lutym.

Mam taki "problem", więc pozwoliłem do sobie skopiować.
Mini zagadka mojego wszechświata, nieistotna, ale zastanawiająca:
spis utworów do szkieletorów mam, dzięki stronie www wygląda tak:

01. velvet bodies
mp3 nr 1
02. today is the day
03. chokebore near water
04. syd trumans' barret water
mp3 nr 4
05. explosion acme blues
06. amphetamine cows
07. 100 hundred
08. elektryczne buty
09. school of preston
10. and they know us
11. a thousand washing machines
12. thing about columbus
mp3 nr 12
13. famous band from ny
14. unsane diva
15. penizz
16. cpt., my cpt.!
17. boss hog + morzaszum
18. w mordy grzybiarzy
19. peaches of the moldy
20. zappas best friend
21. their satanic majestic ummagumma

pliki wave zgrywane z jedynej płyty roboczej jaka mi się ostała, nosiły zapiskę, że utwory są alfabetycznie, co wyglądało by tak:

01. 100 hundred
02. a thousand washing machines
03. amphetamine cows
04. and they know us
05. boss hog + morzaszum
06. chokebore near water
07. cpt., my cpt.!
08. elektryczne buty
09. explosion acme blues
10. famous band from ny
11. peaches of the moldy
12. penizz
13. school of preston
14. syd trumans' barret water
15. their satanic majestic ummagumma
16. thing about Columbus
17. today is the day
18. unsane diva
19. velvet bodies
20. w mordy grzybiarzy
21. zappas best friend

ale na podstawie dostępnych mp3 ze strony wiem, że:

01. velvet bodies
mp3 nr 1
04. syd trumans' barret water
mp3 nr 4
12. thing about columbus
mp3 nr 12

ale nie pokrywa się to z waveami (niby kolejność alfabetyczna), bo:

14. syd trumans' barret water
mp3 nr 4 (ale wave nr 17)
16. thing about Columbus
mp3 nr 12 (ale wave nr 3)
19. velvet bodies
mp3 nr 1 (ale wave nr 20)

I teraz. Sądzę, że do jazdy byłbym gotów po 100 godzinach jazdy, podczas codziennego używania samochodu. I wolałbym naukę poprzez zabawę niż poprzez oswajanie się z sytuacjami stresowymi. Na razie po 6 powoli uczę się hamować bez dzień dobry. I za dużo nauki naraz (w ogóle w tym wieku uczyć się: błeee). Więc zatrzymywanie i starty, osiąganie maksymalnej prędkości w krótkim czasie, następnie zakręty (po ch.. redukować do dwójki, śja nie wiem, tyle czynności naraz!), startowanie pod górkę akurat łatwe, tylko że teraz będzie mi się myliło, kiedy to półsprzęgło raz tak, a raz odwrotnie, po ciemku na tych skrzyżowaniach nic nie widać
nawet nie wiem, w którą nitkę wjeżdżać, hamowanie bez sprzęgła, no to ja wolę ze sprzęgłem (ot mylne informacje z różnych stron), no i nie cierpię zagadek nie przyszedłem tu zgadywać: nie wiem, nie znam się, nie chcę się znać, mam się tutaj nauczyć i tyle.

I tyle było z planów wieczornych. Przejrzałem, napisałem, czytam mvp, idę spać.

Ogłoszenie ważne:

http://rozrywka.trojmiasto.pl/Muzyczny-Pchli-Targ-Koncerty-Czechoslovakia-Jak-zwal-tak-zwal-Illharmonix-imp326599.html



Brak komentarzy: