poniedziałek, 1 marca 2010

Gortat +23

poniedziałek, 1 marca

W piątek może orłem nie byłem, ale wygraliśmy, a ja nie miałem żadnych objawów przetrenowania następnego dnia. "Młody" mi cały czas uciekał i rzucał swoje kosze, ale pod koniec gry albo faulowałem albo zaliczyłem dwie udane obrony co pozwoliło naszej drużynie na odskoczenie na kilka punktów: 2/10 z gry, 6 strat, 1 as., 7 zb. (z czego 4 w ataku, śmieszne). Grał Duszek i ogólnie nerwy były między dwójką głównych antagonistów, ale ja się z tego śmiałem — fajnie się grało.
***
Patrzę na dzisiejsze staty i oczom nie wierzę. Ładnie się trafiło Gortatowi, napisali też o nim.
Sobota i niedziela rozwalona przez zakupy, odkurzanie, obiady i miksowanie (w sobotę na głośnikach, w niedzielę na słuchawkach). Robię ITNON i jestem opętany.
Ogólnie jestem zadowolony z postępów, ale nie z faktu, że całą robotę i tak będę musiał odfajkować na głośnikach, bo efekty są różne od oczekiwanych. Aczkolwiek sporo drobiazgów już ułożyłem, przebrałem, usunąłem zbędne elementy, które zakłócają mi rejestry, więc szlif zostanie na koniec. Udało się znaleźć satysfakcjonujące brzmienia perkusji i basów, "brainstorm" to niezły killer (2,5 minuty) "fu fighters" zaczyna wyglądać, na solo zrobiłem perkusję w mono — taki zabieg w stylu lat 60., ale wyszedł z tego masakryczny power, jakby wściekły perkusista
grał, co jest śmieszne podwójnie:
— wściekłość i brud nie są najbardziej pożądanym elementem w tym fragmencie numeru
— w innych częściach — gdzie byłoby to wskazane — nie udało mi się zrobić takiego mocnego brzmienia.
Cóż. Powinienem zrobić perkusję w mono? Eee.
***
Taki sympatyczny dialog (?) na forum porcys widziałem:
08.05 Oxford pierwszy wspólny koncert Dinozaurów i BtS plus ja!!! sorki, ale musiałem
–fuks, 28/2/2010 13:21
--------------------------------------------------------------------------------
22.75 L mówię Wam przeprowadzajcie się do UK
–fuks, 28/2/2010 13:25
--------------------------------------------------------------------------------
i chuj tam, że jest jedna pora roku, ciągle pada, brak jakiejkolwiek przestrzeni, obrzydliwe
żarcie... sobota Dinosaur Jr. + Built To Spill, wtorek Pavement, piątek Broken Social Scene
kuuurwa
–fuks, 28/2/2010 13:35
--------------------------------------------------------------------------------
żeby ci kurwa rybka zdechła.
w męczarniach.
–17, 28/2/2010 14:30

Brak komentarzy: