środa, 3 marca 2010

który ładniejszy?

środa, 3 marca
Oglądałem "moje" mikrofony. Bardzo ładny kolor. Być może na wniosek Pyszczku kupię je właśnie dla koloru. W końcu mają cieszyć. Duży wygląda solidnie i ładnie. Mały mnie trochę rozczarował, Ale zaskoczyła mnie pani w sklepie, która powiedziała, że one są średnie, więc jak sprowadzą MXL 990, to sobie będę mógł porównać i wtedy zdecydować. Bo wieszczę sobie, że być może jakość 990 jest rzeczywiście zauważalna, wtedy może sprawię sobie pożądany zestaw "paluszek plus głowka" (990/991) za kwotę zbliżoną do wymarzonego zestawu.

Joanna Newsom — Have One On Me (2010) pierdolnęła 3-płytowy album, prawie 50 min każdy. Za dużo, za dużo. Już teraz naprawdę słyszę tylko Kate Bush i nic ciekawego. Harfa jednak była lepsza.
***
Byłem też na "próbie", które to wrażenia umieszczę w późniejszym suplemencie do KA. Wróciłem późno i tyle z tego było.

Brak komentarzy: