czwartek, 29 sierpnia 2013

Odcinek z silikonem na krwawo


Leonardo Bazzaro — Lombardczyk

24 sierpnia, sobota

My drogi i Miłościwie Nam Panująca robiliśmy sobie co godzinę zawody w wysychanie.

Do snu ok. 4, ze snu ok. 11:30 i nawet do sklepu zdążyłem. Potem w godzinnych przerwach między korektą skrobanie, domestosowanie i silikonowanie okolic brodzika. I nawet kran dokręciłem. Jeszcze chwila i wracając do domu będę mówił: "a może bym dzisiaj trochę pomajsterkował"? Buchachachacha i tak jeszcze przez trzy strony.
To się nazywa być zakrwawionym w boju.
Wino i kości.


Gita al Lago Maggiore

25 sierpnia, niedziela

Odcinek z patelnianką ziemniaczaną

My drogi i Miłościwie Nam Panująca zajmowaliśmy się pracami domowymi.

To ja jednak uznam, że "Scary Movie V" było lepsze niż dwa smutne odcinki South Parku ze sraniem. Dobra — śmieszniejsze. Ja z moim prymitywnym poczuciem humoru miałem co rusz okazję do parskania.
Ponieważ japoniec nie poszedł, to wziąłem "starych" Lakers z Byunem — to był chwilami naprawdę koszykarz.
Śniadanie na wypasie z kolorami.
Dokończyłem korektę i zająłem się Umpagalore 2 — wstępy ku pamięci. Mówisz, że to teraz brzmi wyjściowo, właśnie, a ja nawet jeszcze nie zacząłem nagrywać. Te 4 numery: zadowolony.
Obrobiłem jakieś 10 kg i styrałem kręgosłup, ale wciąż mogę dźwigać ciężary. Tym razem na pewno się uda.
Danie jednopatelniowe, ale bardzo udane i prawie śródziemnomorskie.
Zdjęcia (nie-odtwarzanie dvd), odcinki.
A nasze ogórki są już naprawdę małosolne.
 
Kanal in Venedi

Mottarone
http://archiviodelverbanocusioossola.com/tag/leonardo-bazzaro/page/2/



Brak komentarzy: