piątek, 2 sierpnia 2013

Odcinek z "a wesele było na Górkach Zachodnich"



18 lipca, czwartek

Odcinek z p.o. cd. jw. itd.

My drogi i Miłościwie Nam Panująca jw.

jw.
osiągamy sukcesy www i dalej w tym trybie na 4 ręce. Wraca lato.
czyli znowu jw.
no w kalkulacjach zdobywam szczyty

==============================
19 lipca, piątek

My drogi i Miłościwie Nam Panująca oglądamy naprawdę zachwycający album oraz zdjęcia.

Janusz Pajewski, Historia Powszechna 1871—1918. Podchodziłem do tego z pewną rezerwą, ale niesłusznie. Dobry podręcznik wiedzy ogólnej. Może trochę za mało map. Przy okazji po raz kolejny szkoda, że zaprzepaściłem dwa międzywojenne atlasy w introligatorskiej oprawie (E. Romer chorera).

Wieczorem rodzinne oglądanie zdjęć.
Poza tym bez pudła naprowadziłem na Borkowo (niektórzy nie mieli tyle szczęścia), opchałem się paluszkami i innymi słodyczami. Na powrót to widzieliśmy znakomity zachód słońca — z tych mocno kolorowych.

==============================
20 lipca, sobota

Odcinek z początkiem nowych wakacji

My drogi i Miłościwie Nam Panująca korzystamy z okazji na telewizor.

Po plecach pakujemy się i jedziemy pracować na wro. Ambitnie i prawdziwie.
Zakupy, grill, dużo smażenia i jedzenia, nawet net jest w ogrodzie. Postanawiamy zostać na dłużej. Dokończyłem "noela".
I nadmienię jeszcze, że jak rozpaliłem grilla, to płonął przez 4 godziny, zjedliśmy furę mięsa, chlebem nawet się nie zająknąwszy. Rekord wypróżnień.
Alien 3.
Film już trochę nie dla takiego dziecka jak ja, ale na duuuużym ekranie — nio nio.


Brak komentarzy: