wtorek, 10 czerwca 2014

Odcinek z apaszką



5 maja, poniedziałek

Odcinek ze Stogami na lekko

My drogi i Miłościwie Nam Panująca wieczorkiem i spaniem w ciągu dnia.

Dzień w którym zacząłem dramat. Polski taki, do czytania.
***
Dziś nie grają, więc:
Sonny Rollins (ts), Don Cherry (tp), Bob Cranshaw (b), Billy Higgins (dm)
Intro + Lover
Complete Live at the Village Gate, 28 July 1962
jestem coraz bliżej zmęczenia tej płyty.
***
Zbierali pijaków spod kasztana na Stogach.
Park rośnie, nawet nie włączałem stacjonarnego.
Gazety, do domu.


6 maja, wtorek

My drogi i Miłościwie Nam Panująca oglądamy ostatni z sezonu 2, a ja płaczę na Sherlocku.

Gortat nienajlepiej 4/12 (12 pkt), +5, 15 cb. (6 ofensywnych), 3 bloki, ale koledzy dali mocno radę i Wizz wygrało na wyjeździe z Indianą.
Nawet nie szedłem na spacerniak, bo pali mi się w robocie.
***
To był potworny tydzień — jak teraz wspominam.
Nie było próby, było onko.
I zdarzył się Sherlocku, hje hje.




Brak komentarzy: