wtorek, 5 sierpnia 2014

2014-06-25, środa — ulice, tramwaje, kościoły



starłem się, ale nie udało się nie latać z wywieszonym jęzorem, bo ja to nawet nie skojarzyłem, że 7 wzgórz = ciągle w dół i ciągle pod górę

starałem się, żeby nie zabrakło podstaw, więc musiał być i tram i Tag, i Se i udziwnienia, i sztampa wszystkiego po kawałeczku

i jakkolwiek (prawie) wszystko już widziałem, to wciąż mnie to zauroczało, im zwyklejsze, tym fajniejsze

posprejowane tramwaje/kolejki (tych foto nie) nie podobają mi się za bardzo, ale trochę klasyki wciąż jeździ

szkoda, że część torów jest jeno świadectwem przeszłości, no ale

zaskakująco pogoda nas nie upaliła w tym pierwszym tygodniu

ale już jesteśmy! już napoczynamy!

http://fotolizbona.pl/windy_w_lizbonie.html


 
 
 
 
 







Brak komentarzy: