wtorek, 2 grudnia 2014

Odcinek ze skubaniem winogronków



18 października, sobota

Odcinek z nietypowym spotkaniem

My drogi i Miłościwie Nam Panująca potknęliśmy się o kabel.

Miksowanie, już umiem grupy.
Zapiekane bułki.
Udane zrzucenie opadów niebezpiecznych — Zaspa. Klub Plama.
Lidlowe zakupy na kolację.
Grabienie, duży czarny worek.
Obiad, sprzątanie na czysto.
Wizyta, działka, gramy.
Mało pijemy, a czas szybko minął.
Nadchodzi wielka smuta.


19 października, niedziela

Odcinek ze kumulacją nieszczęść

My drogi i Miłościwie Nam Panująca i pracujące niedziele.

Pół nocy z brzuszkiem.
Niewyspanie.
Sucha bułeczka.
Górki zachodnie, bez spaceru, szczegóły.
Ikea — w niedzielę w tym przybytku było więcej ludzi niż przez cały weekend na spacerach na świeżym powietrzu. Szafka x 2.
Przeczekanie na wro — winogrona.
Kaszka.
15 kg ciężkiej pracy spleśniało.
Pigwa — zbiór, trawa — cięcie ręczne fragmentów.
Stół, ustawienie do "pracy" = wiele miejsca w pokoju.
Kabina prysznicowa.
Przegląd makulatury. Tyle atrakcji.
Nieme na żywo nas ominęło. Szerokim łukiem.


20 października, poniedziałek

My drogi i Miłościwie Nam Panująca byliśmy calineczkami.

Pada.
Przesłuchałem całe disco The Promise Ring. Z dawnych czasów 2 hity, które znajdują się na liście: Previously on the Top 100 emo songs of all time…….
I już prawie do wyrzucenia, kiedy okazało się, że ostatnia, "Wood/Water" (2002) jest świetnie słuchalnym pop-rockiem.
***
SONIC YOUTH — Rather Ripped — winyl: 73,90 zł
SONIC YOUTH — Sonic Nurse — winyl: 73,90 zł
w serpęcie
kuszące
ale nie-e
***
Murzynów, owszem, czytam. Dzisiaj po raz pierwszy się zaśmiałem.
***
Cudownie, że już obrałaś prawie wszystko.
Zlałem, zagotowałem dwa razy, potem zagotowałem dwa razy, wymieszałem 5 kg cukru.
Japcok za słodki, będzie musiał się odstać.
Porobione.

Sekcja Specjalna

 

Francis Albert Sinatra & Antonio Carlos Jobim (1967)

najlepsza płyta
ich obu



Brak komentarzy: