wtorek, 16 grudnia 2014

Odcinek z czyżbytroelsem



17 listopada, poniedziałek

Odcinek z potrzebą artystyczną

My drogi i Miłościwie Nam Panująca wieczorem w domu.

Mam "biały" sweterek na sobie.
Biały to on był przed sobotnim cięciem/targaniem wiśni.
Wstałem o 5 rano, ale po wczorajszym (wiadomo, koniec tzw. życia, śmierć mózgu, której pomagamy ja i Ty wspólnie) przygotowałem się do deszczowego wyjścia i napocząłem:
Topaz (1969) — wyjściowo pretekst i fabuła strasznie głupie (eh, ci na zachodzie nigdy się nie nauczą, co to Rosja), ale film jest SZPIEGOWSKI, i chwilami to czuć bardzo dobrze. Jest fun, jest zabawa.
***
Zasnąwszy wróciłem i kawę se zrobiłem.
Potem pokręciłem się po pokoju, machnąłem ileś foto, ale nic się nie nadaje (ujęcia ze ślimaka zrobię kiedyś), a jak już wpadłem na pomysł, to zrobiło się późno i okazało się, że trzeba za dużo jakości i za dużo pracy?
***
Czyżby jednak Troels?



18 listopada, wtorek

Odcinek z drugim dniem w ciągu dnia

My drogi i Miłościwie Nam Panująca przeglądamy starą modę.

Nowe stare "Książki".
Chłodniej i ciut później dzisiaj. Płaszcz płaszcz.
Sklep pisze, że wysłał.
Karol będzie działał.
Goran już zadziałał:

https://www.youtube.com/watch?v=I80VXt-s8IU

Khad!Affi 'Power Glory'
Taken from 'Love and Life' LP
Buy: http://www.nasiono.net/index.php?opti...

Directed by Johann Vreen
Music, lyrics, production by Khad!Affi
Lyrics by Khad!Affi
Mastering by Karol Schwarz
***
Mam mieszane uczucia co do wagi twórczości wykonawców:
The Oscillation (UK) — nowsze schoegaze w stylu lat 90
Silver Apples (US) — staroć, współczesne/podobne Can (kiedyś wyglądało lepiej: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjXPeRo1_6emT7DDKh_af4KwmB5uU0i38ZM5BPeAxndjMu999rXroas39rHv31ZTHV2yOl0gmBiwZoM7wyAQElLAfmD3-D7oZ1AmmQ5q-xILOLigQk7Uzy6lBhEchysciyzxdXWexw24aY/s1600/silverapples1.gif)
Death Hawks (FIN)
nowe, ale strasznie stare w stylu psych LA grup lat 60/70 (fot. ok: http://deathhawks.com/wp-content/uploads/2014/09/desdemona_mosh.jpg)
Tales of Murder and Dust (DK) — smętny irlandzko-islandzki post-folk
The Enters (http://www.soundsbetterwithreverb.com/wp-content/uploads/2014/05/the-enters-profile-.jpg)
The KVB (UK) — Depeche Mode + Joy Division + ileś takich podobnych
treść Soundrive Festival 2014 chyba była bardziej pod moje gusta
ale w końcu tyle tego jest, że dobrze, że do kogoś trafia trans, a do kogoś stare filmy. O ile trafia.
***
Już wiem o co mi cho: że masę mas gra takie pitu-pitu
włączamy taśmę i 30 min sperymetów. Piosenkę jest trudniej zrobić.
***
Sense Field
Tonight and Forever // (4 Variants) Vinyl
Milky Clear with Hot Pink, Purple, Orange, and Electric Blue Splatter śliczne
no i ej — grają rock-popa!
***
Kotlet był. Lekkie rozdrażnienie i spóźnienie w sklepie.
Paluszki zmarzły. Ale nowy SPOON siedzi aż miło.
Wieczorne szaleństwo ze starymi "Małymi Modelarzami". Oraz inne pisma.
Tym razem makulaturę wiozę w drugą stronę.
Po dzikach teraz widziałem wielką wspaniałą nowoczesną lokomotywę. Brum brum.
Oczywiście za późno do snu, ululany, a jakże.


19 listopada, środa

Odcinek z pierwszym śniegiem

My drogi i Miłościwie Nam Panująca — miałaś przygodę z kółkiem i Mormonami!

Teraz Eco daje trochę pożyć. Jest pierwszy śniek.
Ledwo wstanięty, ale wczorajsza palma o typowaniu mistrzostwa nba bardzo mnie rozbawiła. NBA nie jest taka atrakcyjna jak kiedyś, ale sprawdzam namiętnie.
***
Gianni Ferrio — Un Dollaro Bucato (1965)
jeszcze takie westernowe (+ piosenka)
ale już
Gianni Ferrio — Sentenza Di Morte (1968)
ma suspensy, jakich nie powstydzi się wczesny filmowy Lalo
***
z kolei
Gianni Ferrio — Vivi O, Preferibilmente, Morti (1969)
to jakiś wesołkowaty musical
***
Poszusowałem po sklepach, na próbie spokojnie, chłopaki chill, jakoś to będzie.
Płodni jesteśmy, mamy następne w kolejce = bardzo dobrze.
***
A ten Troels, no no!


Brak komentarzy: