środa, 1 czerwca 2011

Wojt & Vreen — All This Changes (SP) (2011)



poniedziałek, 30 maja
Tak. Też w to nie wierzę. Gdyby mi ktoś parę lat temu powiedział, że najlepsza płyta na teraz to: Rameses III — I Could Not Love You More (2009)!
***
Uff. 36 stopni w zachodzącym słońcu. Czy zeszłego lata było takie lato? W maju?
***
Pisałem tekściki dla Endriusa. Z jednego jestem szczególnie zadowolony, utrzymany jest w dobrym klimacie nieodżałowanego Virgin. Pozostałe też niczego sobie. Ponadto wstępny riff do kolejnej piosenki Wojta jest wstępnie dobry. I podoba mi się aktualne brzmienie instrumentów, więc może nie będę się w tym dłubał.
***
2010 Experiment, The — cóż. Dowód na to, że to ja powinienem wybierać filmy do oglądania. Oprócz tego świetne miejsce, żeby sparafrazować cytat:
"Muszę przyznać, że bardzo się zawiodłem na doborze bohaterów. Oglądając wersję niemiecką wyobrażałam sobie każdą postać zupełnie inaczej i z wyglądu jak również z charakteru. Jeszcze nigdy po obejrzeniu filmu na podstawie innego filmu nie byłam tak zawiedziony doborem aktorów do ich pierwotnych wersji. (...)"
***
Z cyklu "z cyklu" (Priya Rai):


I (bu ru rum bu ru rum), zapraszam na nasz nowy singiel. Smacznego!

Brak komentarzy: