piątek, 21 września 2018

2018.09.20 - podmuch lata




się mi przypisy przypomniały do poprzedniego:

ps. 1. ja wiem, że zasadniczo dla każdego to nuuuuda, ale szkoda, że Ciebie tam nie było

ps. 2. i pamiętaj, że wysikałem Ci serduszko na śniegu

ps. 3. po dość niezwykłym, i zaakceptowanym, powrocie do prog-rocka, okazało się też, że lata 90. niestraszne, miłe poczucie, że połowę się zna, a drugą warto poznać http://ihatethe90s.blogspot.com/

ps. 4. niemal wszystkie 180 nr odsłuchanych = świetny zestaw, a ja mam nawet płyty!
https://moochinaboutltd.bandcamp.com/album/jazz-on-film-tv-crime-jazz




ps. 5. o czym to się człowiek dowiedział ostatnio:

- jak sobie radzić z wycinaniem w środku

- jak kto się obraża, kiedy się zwalniają

- jak już nie ma nas w pokoju

- jak skuteczniej zniechęci nowicjusza

- jak jest sucho nie jedziemy na grzyby

- jak różni się 11 od 14

- jak oryginalnie szukać pracy

- jak wygląda proza kolei transsyberyjskiej

- jak dojść do nieorganizacji

- jak wymienić pofalowaną płytę (powiedział, że zostawi u sąsiadki)

- jak dziewczyna nie próżnowała w tym roku

- jak policzyć do 1500

- jak nie robić tutoriali

- jak przyjemniej spędzać czas w ubikacji



Brak komentarzy: