środa, 30 kwietnia 2008

play off

mamy środę przed długim weekendem
matula chciała się umówić, ale musiałem się wymówić, więc w ramach zadośćuczynienia umówiłem się na sobotę 10 maja;
więc teraz muszę się odmówić w Wojtasem, takie spraw
***
w poniedziałek ciężko rześmy pracowali nad perkusją do numerów "kevin arnold" i "amerykański samochód"; pod względem logistycznym się udało, bo wyrobiliśmy się w godzinach 18-22, ale pod względem muzycznym to tylko załatwienie normy — podstawowe rytmy i zagranie numeru; solówka na perkusji od biedy też wyszła, ale została nagrana tylko na 2 overheady, podobnie jak druga część "am sam."
***
jakiś koleś na myspace napisał na vreena, żeby mu wysłać mp3 na e-maila, więc mu wysłałem dwie płyty — niech ma — ciekawe, czy to nie jakiś żart
***
we wtorek robiłem właśnie mp3 i zestaw dla Nicolasa, więc już nie porzeźbiłem w Columbusach
***
w nba odpadli już Denver Nuggets 0-4 z Lakers, bardzo słabo im poszło, to już chyba koniec Iversona
podobnie słabo, choć 1-4 zagrali Toronto Raptors z Orlando Magic
dziś w nocy odpadli Phoenix Suns ze Spurs 1-4, choć ten mecz chyba nawet dość emocjonujący był, ale cała seria rozczarowała jednostronnością

podobnie słabość wykazali Dallas Mavericks przegrywając 1-4 z New Orleans Hornets — CP3 już teraz jest jepszy od Jasona Kidda, i kto wie, czy go nie przegoni w osiągnięciach

pokłosiem tych wydarzeń było zwolnienie Avery'ego Johnsona i prawdopodobnie Mike D'Antoniego

***
Detroit na razie wyszło na 3-2
***i jeszcze kilka fot z tego sezonu

Brak komentarzy: