wtorek, 10 lipca 2012

odcinek pod tytułem bez wątpliwości



W odcinku pod tytułem bez wątpliwości My panujący i Nasza Jasność obchodziliśmy urodziny już drugi dzień. Takie rzeczy.

— i znowu zgapione
— tak, ale inaczej
— w tzw. międzyczasie byłem w pracy
— zdążyłem się zmęczyć
— i wyczerpać energetycznie
— dwa razy
— a do weekendu daleko
— więc dopalacze zastępcze wskazane
— przez chwilę jeszcze jakby wieczorne tchnienie lata
— zaś usb
— przede wszystkim zabawowe
— i bardzo bardzo ładne
— ok, niektóre są mało wyraziste
— ponadto można się w miarę nie afiszować z nieznajomością obsługi pałeczek
— (no chyba, że wypada cały ryż z ogórka)
— baaardzo smakowicie — ja na to mówię
— ta, co eksponuje "inne rzeczy"
— tak, ta sama
— noale, czy jest coś, co może być choć trochę nieżółte?
— Cabaret już jest
— można uznać, że Mirmił jest nieżółty
— i seledyn
— i turkus
— Arras — miejscowość
— Gobelin — nazwisko
— i już to widzę (dzielnia po dzielni)
— 6-litrowy mathusalem — poszechny impon, ciemnozielony, grube szkło
— bez wątpliwości
— no dobra......................................................................................................................
..........................................................................................................................................
...................................................................................................................
— bez wątpliwości
— no, a teraz
— bez wątpliwości
— muszę le...


Brak komentarzy: