środa, 14 lipca 2010

in memory



wtorek, 13 lipca

Sformowałem kolejne płytki i zaniosłem je do dj tartaka. Na tym skończyła się moja aktywność tego wieczoru. Na obiad/kolację mieliśmy bardzo tłuste żeberka. Czytam jeszcze zaległy MVP, odsłuchuję JZTZ 2 i oglądamy smętną drugą serię "Damages". Mieliśmy nawet burzę wieczorem, mocno się zaciemniło, nawet trochę popadało, temperatura powietrza zelżała.

Sporo ruchów transferowych nawet znanych nazwisk w nba:
Steve Blake — LA
Carlos Boozer Chicago
Kirk Hinrich Washington
David Lee Golden State
Jordan Farmar (jakby nie było, mistrz) New Jersey
Michael Beasley (od dwóch lat zapowiadający się) Minnesota
Kyle Korver Chicago
Erick Dampier, Eduardo Najera Charlotte
Tyson Chandler Dallas
Zydrunas Ilgauskas Miami (no to mają pełny skład) (+ Mike Miller przecież)

Miło będzie popatrzeć na ludzików w nowych koszulkach.

Popsułem walkmana Pyszczku. Właściwie sam odmówił posłuszeństwa. Na szczęście nie muszę "odkupywać". Co zabawne (?) dopiero teraz odkryłem, że miał opcję bass boost. No a "nowego" walkmana kupiłem bez zasilacza, więc mogę go sobie położyć na półce pogratulować!
Zostały więc tylko
piękne wspomnienia i piękne wnętrza. Czy ktoś ma jakiś na zbyciu?

Brak komentarzy: